autor grafiki- akreon
Imię wilka: DenisKsywa/ Pseudonim:
Płeć: basior
Wiek wilka: 4 lata
Faza Księżyca w dzień narodzin:księżyc garbaty
Pora roku narodzin: aestas
Miesiąc narodzin: lipiec
Rodzina:
- mama: Magnolia
- tato: Derlis
- bracia: Mack, Elfrodo
- siostry: Roksi, Vendetta
Zainteresowania: trenowanie walki, malowanie niczym sam Picasso
Charakter: Denis jest bardzo dobrym wojownikiem, wstaje z samego rana i idzie na na pole treningowe, ale mimo swych upodobań wojennych jest on duszą artystyczną.Po treningu idzie do swojej jaskini, bierze farby oraz pędzel i maluje.Ten kto odwiedzi jego jaskinię może zobaczyć przepiękne malowidła naścienne i obrazy malowane na płótnie.Przy pracy lubi sobie też posłuchać dobrej muzyki. Ma również słabość do wader, nie oprze się wdziękowi płci pięknej. Jest lekkim romantykiem. Ale on należy do twardych mimo swoich zainteresowań,wręcz czasem wygląda na cwaniaka i stoi przy swoim. Lubi próbować nowych rzeczy i nic mu nie straszne.W swoim władaniu posiada legendarną broń, bardzo przydatną na polu walki, jak i w życiu codziennym,zwaną Włócznią Gungnir, która ma rozmaite możliwości, między innymi potrafi wrócić do właściciela, trafia w cel z wielką precyzją i nie straszna dla niej odległość do celu, ale oczywiście jej perfekcyjność i bla bla bla zależy od tego jak kto umie się nią posłużyć. Twardziel twardzielem, lecz najgorszym problemem dla Denisa są problemy miłosne.
Historia: Urodził się tutaj, w Watasze Wilków Dobra, bardzo dobrze zna najmniejsze zakątki na terenach watahy.Wychowywał się z dwoma braćmi Mackiem i Elfrodem.Jego dzieciństwo było beztroskie, ale od małego interesował się walką i to często prowadziło do bójek z braćmi i często dostawało mu się za to.Ojciec w końcu zadecydował, że będzie szkolił go by swoją nadwyżkę energii wyładowywał na worku treningowym.Derlis okazał się bardzo dobrym trenerem, a Denis sumiennym uczniem.Gdy osiągną już odpowiedni wiek i dobre wykształcenie, ojciec podarował mu włócznie.Czas ten dla watahy okazał się niespokojny i Denis mógł sprawdzić swoje umiejętności w praktyce.Matka co prawda trochę była przewrażliwiona na tym punkcie, ale Derlis ją uspokajał.Wygrali walkę z wrogą watahą.Do watahy przybyły dwie siostry-Merle i Draggy.Merle od razu wykazała się swoimi umiejętnościami walki i co ranka ćwiczyła z Denisem. Nadeszła kolejna wojna i pod dowództwem Vendetta, chodź była ona jeszcze bardzo młodym dowódcą, ale jak uzdolnionym wygrali kolejną walkę. Wataha mogła już spać spokojnie, ale też nie do końca bo zaczęły się odezwy Valtora i drobne walki. .Jaki bieg będzie miała dalsza historia?
Zauroczenie: ...
Wpojenie: -
Partner/ka: brak
Pozycja: wojownik głównego ataku
Wyjątkowa umiejętność: brak
Moce: władanie mocami żywiołów, tworzenie elektrycznych kul, tworzenie zawirowań powietrznych, hipnoza oczami, dobre posługiwanie się bronią
Żywioł: Raiton(piorun), Fuuton(powietrze)
Wilcze Punkty:
Magia:20
Mądrość:10
Siła:40
Zwinność:25
Szybkość:25
Wytrzymałość:30
Technika walki: 50
Pieniądze: 400LU
Wyposażenie: Medalion Smoczej Mowy
Włócznia Gungnir
Poznane wilki wędrowne/boskie : brak
Pochwały/Upomnienia: 0/0
Autor: piwonnia
Inne zdjęcia wilka:
Imię: Karidalus, w skrócie: Kari
Charakter: Karidalus to bardzo sprytny i przebiegły smok, trudny do 'złamania'. Lecz mimo jego twardego charakteru jest poddany swemu właścicielowi, który musiał się sporo namęczyć by go do siebie przekonać.Wysiłek się opłacił, ponieważ jest on świetnym przyjacielem, a dobrą łączność z nim zapewnia Medalion Smoczej Mowy.Jest także dobrym łowcą i wojownikiem.
Umiejętności/moce: Potrafi znikać i bardzo dobrze się maskować, dzięki swoim skrzydłom, które mogą oświetlić drogę, czy oślepić wroga, jak i mogą wtopić się w tło.Osiąga duże prędkości i ma moce elektryczności, oraz jak każdy smok zieje ogniem.Trzeba też uważać na jego ogon w którym są kolce i wraz z trucizną mogą wylecieć w stronę nieprzyjaciela.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz