piątek, 26 sierpnia 2016

Tristan



Happy wolf by TIFFASHY
autor grafiki- TIFFASHY

Imię wilka: Tristan
Ksywa/ Pseudonim: Tris
Płeć: basior
Wiek wilka: 2,5
Faza Księżyca w dzień narodzin: Sierp
Pora roku narodzin: ver
Miesiąc narodzin: 14 maj
Rodzina: nie ma rodziny biologicznej, ale wychowywała go zielarka z innej watahy
Potomstwo: ---
Zainteresowania: Tris interesuje się zielarstwem, uwielbia za pomocą magii ziemi robić różne rzeczy z gliny i metalu. W jego jaskini można znaleźć wiele takich rzeźb. W wolnym czasie lubi także spacery w lesie lub po górach.
Charakter: Tristan nie należy to wilków zapalczywych i nie ma w zwyczaju wyrywać się przed szereg. Wszystko robi powoli, nienawidzi się spieszyć. Tris nie lubi zbytnio się uspołeczniać, komunikuje się, gdy zajdzie takowa potrzeba. Lubi ciszę, którą może ewentualnie przerwać muzyka.
"Mowa jest źródłem nieporozumień"
Tristan nie lubi “owijania w bawełnę”. Jeśli trzeba przekazać jakiś fakt, lepiej zrobić to prosto i od razu. Nie ma sensu w zatajaniu wiadomości, jeśli jest zła, pozostanie taka.
Tris nie lubi być sam, ale nie lubi także otrzymywać za dużo uwagi. Może wydawać się nieco chłodny, ale jest to jedynie nieśmiałość i mały brak motywacji do poznawania innych. Jednak, kiedy uzna, że ktoś jest jego przyjacielem, zachowuje się trochę milej i potulniej. Chroni tych, których uważa, że warto chronić.
Tristan jest także trochę strachliwy, ale stara się tego nie okazywać. Potrafi ciągle martwić się wizją jednej rzeczy i obawiać się jej, ale jednocześnie śmiać się z przyjaciółmi. Bardzo często nie chce wierzyć we wszystko od razu i dość trudno zdobyć jego pełne zaufanie.
Historia: Wszystko wskazuje, że Tristan się nie urodził. Pewnego dnia zielarka z pewnej watahy zobaczyła przed swoją jaskinią... Coś. Wilczyca po pobieżnych oględzinach zorientowała się co to jest. Był to mały wilczek zawinięty w materiał. Już pierwszego dnia okazało się, że Tris nie mówi. Znachorka nie znała powodów tej wady, (przypuszczała też, że to był jego wybór) ale nie przeszkadzało jej to, bo niezwykle lubiła ciszę. Zielarka wychowywała Tristana jak swojego syna. Z czasem wykształciła się u niego umiejętność telepatii, a przekazywane wiadomości nauczył się kierować do kilku wilków jednocześnie. Tristan, mieszkając u znachorki, wyczulił się na zapachy konkretnych ziół, a niektóre potrafi nazywać i używać. Po skończeniu pierwszej wiosny odbył się test, który miał zadecydować, do której profesji będzie się uczyć. W tamtej watasze każdy miał dwie pozycje; jedną na co dzień, jak na przykład nauczyciele i jedną dotyczącą wojny jak stratedzy. Ku rozczarowaniu przybranej matki okazało się, że Tris ma obiecujące umiejętności potrzebne do bycia zwiadowcą. Chciała, aby został zielarzem i żeby ona go uczyła (wybrana pozycja nie powstrzymała znachorki od kształcenia Tristana na temat ziół). On też nie był specjalnie zadowolony wynikiem testu, ale nie miał nic do powiedzenia. Pozostała mu jeszcze jedna pozycja do wybrania. W jaskini zielarki od zawsze znajdował się wielki, pięknie rzeźbiony łuk. Zawsze był nim zafascynowany, więc wybrał pozycję łucznika. Przez półtora roku uczył się, a na koniec jego praktyki wyruszył na misję. Na misję każdy wybrał się ze swoją bronią, więc Tris był uzbrojony w piękny rzeźbiony łuk z jaskini zielarki. Na misji nieopatrznie odłączył się od grupy i zgubił się. Na szczęście dotarł do znajomego zakątka, gdzie spotkał znachorkę. Wiedział, że ona nigdy nie zapuszczała się tak daleko z powodu jej wieku. Gdy zapytał ją, co było powodem takiej wędrówki, okazało się, że w watasze jest choroba, na którą nie znalazła leku i chciała uciec przed gniewem Alf, które nie były zbyt wyrozumiałe. Tris pojął to, że trzeba uciekać i odszedł z watahy razem z nią. Pewnego dnia znaleźli jaskinię nad wodą, gdzie zielarka mogła zostać. Triss przez kilka miesięcy poduczył się trochę o zielarstwie. Wyruszył świtem pierwszego dnia lata. W końcu zawędrował do tej watahy.
Zauroczenie: ---
Wpojenie: ---
Partner/ka: ---
Pozycja: Główny zielarz, łucznik
Wyjątkowa umiejętność: ---
Moce:
~ożywianie tworzonych przez niego rzeźb z metalu i gliny
~posługiwanie się magią ziemi
~tworzenie świetlistej kuli ze splotu niektórych mchów i roślin
~telepatia
Żywioł: Doton
Wilcze Punkty:
Magia: 30
Mądrość: 25
Siła: 20
Zwinność: 40
Szybkość: 40
Wytrzymałość: 25
Technika walki: 20
Pieniądze: 400 LU
Wyposażenie:
~woreczek z niektórymi ziołami
~rzeźbiony łuk
Poznane wilki wędrowne/boskie: ---
Pochwały/Upomnienia: 0/0
Autor: Ksame

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz